Sunday 28 April 2013

politic in my family..


conversation about politic in my family...


mama/ayah/adik/abangah/me...

mama, yang gamba roket tu ape?
owh.. yang tu DAP
yang gamba kunci pulak?
yang tu parti bebas
bebas tu camne ma?
bebas tu macam dye sendiri2 je.. klau BN ngan PKR tu ade kumpulan dye sendiri
.... *buat muke x paham
kumpulan tu macam kumpulan kpop tu
pastu dalam dye ade jongkook, ade haha, ade gary..
buahahaha!!!
hahaha!


mepek je sume... hehe
tajuk politik ni x pernah dibincangkan secara serius dalam family saye...
maybe sebab ahli dalam family ni mude2 lg jadi x sesuai
so bile ade kawan2 yang aktif cakap pasal politik,
i'm impressed with them
saye kurang mahir bab2 ni..
hehe

saje post pasal ni sebab da nak dekat PRU kan..
kepada pengundi2, buatlah pilihan yang bijak!
selamat mengundi!!!



p/s: never give up! never! please~

3 comments:

  1. haha, family aku pulak selalu cakap pasal politik, aku yang tak faham satu benda pun, ikut cenggitu je... btw, aku tak faham bab jongkook haha tue lah :P

    ReplyDelete
  2. Ajie tak faham yang jongkook haha tu? HAHAHAHA lampi mengalahkan alia :p

    ReplyDelete
  3. haha! yang part jongkook tu ttibe je la ajie mak aku ckp...mak aku tau kpop runningman je. tu yg sebut jongkook tu. haha! kuar tajuk terus..

    ReplyDelete